RAMStam

Toon je talenten

Ook na je 18de is er bij Scouting Heino een speltak waar je regelmatig samen komt, de Ramstam. Als lid van de Ramstam bedenk je samen allerlei activiteiten. Als het maar gezellig, uitdagend en grensverleggend is. Je gaat samen op zoek naar dingen die je anders nooit zou doen, omdat ze soms te groot of ingewikkeld zouden zijn, of gewoon omdat je daarvoor meer mensen nodig hebt. Het is leuk om iets te bedenken dat nèt een stapje verder gaat.

Ook de leden van de Ramstam gaan samen op kamp. Ze plannen samen wanneer ze dat doen, waar, hoe en hoe lang. Daarnaast zijn onze Ramstam-leden vaak actief binnen de groep als leidinggevende of hebben ze aan andere ondersteunende functie.

Doe mee!

Je bent welkom om eens langs te komen en sfeer te proeven. Normaal komen we 1x per maand bij elkaar vanaf ongeveer20:00 uur. Loop gewoon even onze blokhut “De Veldlelie” binnen aan de Heinoseveldweg 1. Het kan echter voorkomen dat we er dan niet zijn. We zijn dan buiten het gebouw actief bezig. Wil je zeker weten dat je op tijd bent om mee te kunnen, stuur dan even een mailtje naar ramstam@scoutingheino.nl.