Boyzonderstam

De leden die te oud worden voor de Ramstam, vormen samen de plusscouts. De Plusscouts zijn over het algemeen leden die al lang betrokken zijn bij Scouting Heino. Hun speltak heet de Boyzonderstam. De leden van deze stam bepalen zelf wanneer ze samen komen en wat ze gaan doen. Ook zij worden nog altijd uitgedaagd om leuke en nieuwe activiteiten te ondernemen.

De leden van de Boyzonderstam zijn betrokken bij de groep, maar niet altijd in de mogelijkheid om wekelijks iets te doen voor de groep. Zij zijn inzetbaar voor grotere activiteiten. Daarnaast is een deel van onze plusscouts nog altijd heel actief in de groep als bestuurslid, groepsbegeleider, materiaalbeheerder en noem maar op. Zo houden we samen de groep draaiende en zorgen we ervoor dat onze jeugdleden het Scoutingspel wekelijks kunnen spelen.