Laat je uitdagen

Laat jij je uitdagen en wil je wel eens een keertje komen kijken bij Scouting? Dat kan! Iedereen mag drie opkomsten komen kennismaken. Pas na deze drie opkomsten hoeft je te beslissen.

Dus uw kind kan altijd meedraaien met de speltak van de leeftijd van uw kind. Soms is de opkomst niet in onze eigen blokhut is. Om een teleurstelling te voorkomen, kunt u even een mailtje sturen naar de speltak of de groepsbegeleider. Kijk hiervoor op de contactpagina

Wil je leiding worden of op een andere manier meehelpen?

Dat kan natuurlijk ook! Er zijn binnen onze groep veel vrijwilligers actief die er samen voor zorgen dat onze jeugdleden elke week weer leuke en uitdagende activiteiten kunnen doen. Dat zijn onze leidinggevenden maar ook de bestuursleden, mensen die onderhoudsklussen uitvoeren, zorgen dat het verhuur goed loopt en noem maar op. Heeft u interesse? Neem gewoon even vrijblijvend contact op met de groepsbegeleider.